Top 3: Zakaj je digitalni marketing kralj 21. stoletja

Ste se v zadnjem času tudi vi vprašali – ali je tradicionalni marketing še sploh živ? Večina strokovnjakov pravi da je, kar seveda prikazujejo številke…
Te iste številke pa prikazujejo tudi da digitalni marketing več ne zaostaja, temveč ga je v mnogih segmentih prehitel.

marketing-1320699S prihodom recesije so številna podjetja bila prisiljena znatno zmanjšati budžet za oglaševanje in v tistem trenutku jim je rast digitalnih platform kot je Facebook, Instagram in Twitterja prišel zelo v poštev. Namreč, te platforme omogočaju maksimalno racionalizacijo stroškov in natančnost ciljanja ljudi, ki jih zanima oglaševalec.
Digitalni marketing je torej brez vsakršnega dvoma »kralj« 21. stoletja, kar potrjujejo tudi sledeči razlogi:

1. Targetiranje – ciljanje
Na primer, ko se podjetje odloči sredi mesta postaviti veliki jumbo plakat, ne more izvedeti koliko ljudi je vidlo plakat, koliko ga je pozorno prebralo in koliko ga je ignoriralo oz. ga sploh ni opazilo. Ta zadnja opcija je najverjetneje tudi najpogosteja, glede na to koliko časa ljudje gledamo v svoje pametne telefone.

Se pravi, se na tem mestu stvari obračajo v korist digitalnega marketinga kjer ima oglaševalec opcijo, da sam izbira kateri spol bo izbral za ciljno skupino ali katero obdobje. Lahko se odloči ali želi svoj oglas prikazati samo tistim, ki živijo v Ljubljani ali po celi Sloveniji ali izven meja. Na koncu lahko svoj izdelek / storitev ponudi koliko krat želi ljudem, ki so predhodno zanimanje za ta ali podoben izdelek / storitev.

Vse to pomeni veliko boljši ROI (Return of interest – razmerje vloženega in prejetega) in s tem tudi prihranek v primerjavi tradicionalnimi metoddami oglaševanja.

1. Neposrednost in hitrost
Digitalni marketing je marketing v realnem času. Ciljna publika njegove učinke dobiva takrat, ko to želi oglaševalec in kar je najpomembnejše –trenuten je tudi feedback, kar pripelje do zanimivega dejstva – možnosti spremebe. V kolikor oglaševalec zaključi, da reakcija publike ni zadovoljiva, jo želi povečati / ublažiti, lahko svojo kampanjo menja v trenutku, ko si to zaželi.

Možnosti testiranja do najmanjših podrobnostih so neskončne. V kolikor pa za vsem tem stoji profesionalec, je možnosti za neuspeh neverjetno nizke – najpogosteje nemogoče.

2. Dvosmerna komunikacija in dostopnost
Ko vidite jumbo plakat to pomeni, da gre za enosmerno komunikacijo. V kolikor vas sporočilo na njem razjezi, razveseli ali nekaj tretjega –to veste samo vi. V glavnem, v digitalnem svetu je vse prilagojeno temu, da potrošnik oglasa lahko izrazi svoje mišlenje, vtis ali občutek. Ko se vam preko jumbo panoja prikazuje neka storitev, si morate to zapomniti ali zapisati. Ko se vam ta ista storitev prikaže na ekranu vašega mobilnega telefona vas do izdelka ali storitve loči samo en klik.

V kolikor ste nezadovoljni s to storitvijo ali izdelkom, njegovi potrošniki / kupci to lahko sporočijo na poslovnem profilu proizvajalca oz. podjetja in to popolnoma javno ali zasebno. Ni iskanja številk, čakanja na telefonu ali podobnih zastarelih metod.

Torej, pojavlja se vprašanje – bo zaradi vsega tega tradicionalni marketing izumrl? Bodite sigurni, da ne bo – vsaj še nekaj časa. Tradicionalni marketing je še vedno pomemben segment posebej za večje igralce, ki želijo potencialne kupce svojih izdelkov ali storitev dohiteti na vsakem koraku.

Veliki igralci vlagajo danes velik delež denarja v digitalizacijo kar se bo s časom še samo povečevalo. Največjo korist bodo od tega imele še vedno mala in srednja velika podjetja, obrtniki ter posamezniki katerim je tradicionalno oglaševanje enostavno predrago, digitalno pa jim pa omogoča, da so opaženi.

Slike: pixabay.com
Vir: 24sata.com