Najboljši triki za uporabo socialnih medijev v marketingu

Ali iščeš dobre nasvete, kako si lahko s socialnimi omrežji pomagaš pri oglaševanju in ne veš kje in kako začeti? Kolumnist Will Scott je pripravil nekaj odličnih nasvetov za vse začetnike.

mobile-phone-1917737_1920Facebook, ki velja za enega izmed najbolj poznanih socialnih omrežij, se lahko pohvali s kar 2 milijardi aktivnih uporabnikov vsak mesec. In to je eden izmed glavnih razlogov, zaradi katerih bi Facebook moral postati eden izmed ključnih orožij oglaševanja v tvojem podjetju.

Facebook ti omogoča možnost komuniciranja s potencialnimi kupci, pacienti, uporabniki storitev, ki jih ponujaš. Hkrati lahko z vsemi njimi vzpostaviš tudi tisto pomembno raven zaupanja, ki bo pomagala pri nadaljnjem sodelovanju. Bistvo je, da so objave informativne in tvojim sledilcem omogočajo, da izvedo kaj več o tvoji ponujeni storitvi.

Ker pa pridobivanje všečkov, komentarjev in predvsem delitev tvojih objav ni tako enostavna zadeva, je v nadaljevanju predstavljenih nekaj enostavnih trikov, kako lahko vse to izboljšaš.

Stalna prisotnost

Da si zagotoviš učinek pri oglaševanju s Facebook-om, niso pomembne samo stalne objave, ampak tudi odgovori na vprašanja, ki ti jih postavljajo tvoji sledilci. S svojo ekipo si lahko vnaprej pripravite odgovore na vprašanja, ki se pogosto pojavljajo. Tisti, ki ti postavijo vprašanje, pa odgovor pričakujejo v roku 1 ure.

Prisotnost ob pravem času

Po podatkih raziskovalnega centra (Pew Research Center) se kar 76% uporabnikov Facebook-a, prijavi vsak dan, 55% pa tudi večkrat dnevno. To velja za pomemben podatek, saj to pomeni, da ne smeš zamuditi priložnosti, da tvoje objave dosežejo čim večji krog ljudi. Pomemben je tudi čas objavljanja in da dosežeš vrhunec, naj bodo objave razporejene dnevno, ob različnem času. Nekatere zjutraj, druge opoldne, tretje popoldne in spet druge zvečer.

Kratke objave in uporaba žargona

Idealna objava naj bi imela nekje 40 znakov. Objave naj bodo preproste in predvsem namenjene tvoji publiki, tvojim sledilcem. Svoje kolege lahko pritegneš tudi z uporabo žargona. To lahko spodbudi tudi druge sledilce, da jih začne zanimati tvoje področje dela.

Spreminjanje tona tvojih objav

Pri objavah je potrebno biti pozoren tudi na to, da se le-te med sabo razlikujejo. To pomeni, da niso vse samo promocijske, ampak se vključijo tudi tiste, ki tvoje sledilce zabavajo. Lahko uporabiš tudi Facebook Live in tako svojim sledilcem pokažeš, kaj se počne v tvoji pisarni, kaj počne tvoja ekipa, kako se uporablja tvoj izdelek, storitev… Možnosti je veliko. Tvoja naloga pa je, da poskrbiš za raznolikost.

Izpostavi skupno dejavnost

Mogoče se tvoja ekipa pripravlja na pomemben dogodek ali pa sledi uresničevanje že postavljenih načrtov? Tudi to so trenutki, ki jih moraš deliti s svojimi sledilci in jim tako zagotoviti, da postanejo del tvojih storitev. Tako se bo ustvarila večja skupnost, ki bo del enega samega projekta.

Uporaba dodatnih možnosti

Marsikdo ne najde razloga, zakaj bi dodatno promoviral svojo objavo, ker to pomeni, da mora za to tudi nekaj plačati. S promoviranjem objave se lahko odločiš, kdo želiš, da je tvoja ciljna publika. Lahko se izbere, na primer, katero starostno skupino tvoje objave dosežejo, spol itd.

Analiza rezultatov

Potrebno si je zastaviti dosegljive in ustrezne cilje ter jih analizirati vsak mesec. Kako se tvoji sledilci odzovejo na tvoje objave? Katera objava je dosegla največ všečkov, komentarjev -reakcij? Ko se mesečno naredijo zaključki, se hitro ugotovi, katere objave so tiste, ki so tvojim sledilcem všeč in tiste, ki ne. Tako tvoja naloga postane pripravljanje tistih objav, ki so se izkazale kot najboljše.

Vir: www.marketingland.com