P R I H R A N I T E D E N A R
NAUČITE SE IZDELOVATI PROFESIONALNE OGLASE NA FACEBOOKU IN INSTAGRAMU
KRATKO, JASNO & JEDRNATO.
Smo v času, kjer je vsak privarčevan euro zlata vreden. Zato izkoristite priložnost, naučite se izdelovati profesionalne oglase na Facebook in Instagram platformi in tako prihranite denar, ki bi ga namenili agenciji hkrati pa zaslužite s prodanimi izdelki ali storitvami.
Kaj se boste naučili?
Po predhodnem pogovoru z vami natančno določiva vsebino o kateri bova govorila. Vsebina je torej odvisna od vašega predznanja. Tem o katerih že imate dovolj znanja se seveda ne bova dotikala. Na ta način bo poraba časa minimalen, izkoristek pa maksimalen.
Vsebina izobraževanja:
- kakšne so zakonitosti Facebooka in Instagrama,
- kako kreirati oglaševalski račun,
- Business Manager,
- formati in dimenzije oglasov,
- uporaba Ads Managerja – orodje za kreiranje profesionalnih oglasov,
- katere ciljne skupine lahko določate,
- Facebook custom Audience,
- digitalen cikel kupca,
- izdelava strategije za uspešno oglaševanje na Facebooku,
- kakšna je razlika med promoviranimi objavami (Boost Post) in profesionalnimi oglasi,
- katere tipe oglasov poznamo in kateri tip oglaševanja je najprimernejši za promocijo vašega produkta oz. storitve,
- postopek izdelave profesionalnega oglasa za Facebook in Instagram,
- kaj je Facebook Pixel nastavitev in kako ga uporabljati,
- pogledala bova kaj je remarketing in kako deluje,
- kreiranje oglaševalske kampanje od začetka do konca,
- optimiziranje in upravljanje oglasov,
- katera brezplačna orodja uporabiti, da boste izboljšali promocijo,
- vsebina pod dogovoru…
Skratka zaupala vam bom vse moje znanje iz področja oglaševanja v digitalnem svetu, brez dolgovezenja in ovinkarjenja.
Za več informacij glede izobraževanja kliknite na zgornji gumb ali pokličite: 040 398 047 oz. pišite na: info@godigi.si
Komu je e-izobraževanje namenjeno?
Izobraževanje je namenjeno vsem, ki želite pričeti z Facebook in Instagram oglaševanjem oziroma tistim, ki ste z oglaševanje že pričeli in bi želeli izboljšati rezultate.
Kako poteka e-izobraževanje?
Izobraževanje poteka na daljavo, preko računalnika in sicer preko ustreznega programa za e-izobraževanje.
Kdo sem?
Sem Tanja Fric, diplomirana ekonomistka, ki sem svojo podjetniško pot pričela 17 let nazaj, pri 23 letih in sicer z oglaševanjem, kjer sva skupaj s partnerjem izdajala turistične zemljevide za večja mesta v Sloveniji. Vse skozi sem strmela k novim znanjem zato, sem z udeležbo na številnih tečajih in individualnih izobraževanjih pridobila znanja iz grafičnega oblikovanja, izdelave spletnih strani / trgovin, klasičnega marketinga, video produkcije in na digitalnega marketinga s katerim se intenzivno ukvarjam že 10 let. Trenutno izvajam predavanja po Sloveniji, izdelujem spletne strani / trgovine, vodim številna družabna omrežja, oglaševanje na socialnih omrežjih ter Google oglaševanje za kar nekaj večjih podjetij.
Digitalni marketing zame ni služba, je moja strast, je del mene in mojega življenja. Je nekaj kar se nenehno spreminja, je celota vseh zgoraj navedenih veščin, kjer moraš nenehno iskati nova znanja in nove rešitve – je živa stvar. Na tej točki rada povzamem besede Alberta Einstaina, ki pravi, da je življenje kot vožnja s kolesom, kjer se moraš za vzdrževanje ravnotežja premikati. In to zavedanje poizkušam skozi predavanja in delavnice prenesti na udeležence.
Glede na evalvacijske ocene udeležencev, ki jih po predavanjih izpolnejo so udeleženci mojih delavnic več kot zadovoljni. Kar tudi dokazuje to, da me organizator delavnice na izvedbo povabi tudi več krat letno.
Nekaj podjetij s katerimi sodelujem:
Univerza v Mariboru, Fakulteta za strojništvo Maribor, SIMBIO, Mestna tržnica Celje, Doživite okus kozjanskega, Razvojna agencija Zgornje Gorenjske, Razvojna agencija Sotla, Mrežni podjetniški inkubator Vrelec d.o.o., UPI Žalec, Grand Hotel Sava Rogaška, Radio Štajerski val, AHAC d.o.o., City Pet, Društvo za Združene narode za Slovenijo, Simbioza, VZMD,…