Kako smo močno zvišali povpraševanje
za obisk visokocenovnega tretmaja v kliniki estetske medicine.
Naročnik je želel povečati zanimanje po svojih storitvah…
Izziv:
Kljub temu, da estetska klinika Medicina Volovec ponuja visoko kakovostne neinvazivne in minimalno invazivne tretmaje, pa so v splošni javnosti še vedno močno zasidrana številna negativna prepričanja in asociacije glede tovrstnih metod in njihovih učinkih, tukaj pa je še razmeroma visoka cena (za katero sicer imajo argumente), zato se posledično za obisk odloča manj ljudi.
Na nas so se obrnili, ker so želeli obrniti ta negativni miselni trend in kot rezultat tega zvišati naročanje na njihove tretmaje – v tem primeru je šlo za ‘Telesu in koži prijazno pomladitev z vrhunsko napravo SkinPen® Precision.’
Projekta smo se lotili takole …
Najprej smo analizirali omenjeno problematiko nezaupanja do estetskih tretmajev pri ženskah. Ugotovili smo, da je velik problem splošno nezaupanje do tovrstnih posegov, zlasti zaradi slabih rezultatov, do katerih privede nestrokovni pristop in pretiravanje. Ob tem pa je še tukaj višina zneska, ki ga je potrebno odšteti za posamezen tretma, ki številne potencialne stranke brez razmišljanja odvrne od naročanja.
Nato smo določili natančno ciljno skupino.
Izpostavili smo kredibilnega strokovnjaka
Nadalje smo ugotovili, da ne bo dovolj samo, da bomo pri oglaševanju naši ciljni skupini sporočali ustrezne strokovne argumente, temveč potrebujemo kredibilno osebo, ki bo te informacije posredovala.
Zato smo sklenili, da bomo s strokovnjakinjo, zaposleno v omenjeni estetski kliniki, posneli in zmontirali kratek in jedrnat informativni video, v katerem se bo na kratko predstavila in nato povedala ključne prednosti izbranega tretmaja ter poudarila njegovo minimalno invazivnost in prijaznost do kože in telesa.
Obenem smo v videu izpostavili, za katere težave s kožo je tretma najprimernejši.
Zatem smo zastavili cilje …
1) Osnovni cilj: povišanje števila naročil napomlajevanje s SkinPen® Precision
2) Povezan podcilj: zvišanje obiska pristajalne strani
Oglaševali smo na …
Za oglaševalska kanala smo izbrali kombinacijo socialnih omrežij – Facebook, Instagram in Google Display, saj smo tako lažje zajeli celotno ciljno skupino.
Najvdušili smo naročnika!
Dosegli smo odličen rezultat…
Skupen obisk spletne strani Medicine Volovec pa se je glede na primerljivo obdobje v prejšnjem letu povišal za približno 240%. Prav tako je klinika prejela mnoga povpraševanja v komentarjih pod oglasom in v zasebnih sporočilih, kar je posledično vodilo do konkretnega zvišanja števila naročanj.
ŽELITE, DA ZAGRIZEMO TUDI V VAŠ IZZIV?
KONTAKTIRAJTE NAS ŽE DANES IN PRIDITE NA BREZPLAČEN SESTANEK.
Zmagajmo SKUPAJ!
STROKOVNO. UČINKOVITO. MERLJIVO.