Za dobrih 250% smo z oglaševanjem povečali vpis
Želeli smo narediti nekaj drugačnega….
Izziv: Na študiju Oblikovanja in tekstilnih materialov Fakultete za strojništvo Univerze v Mariboru se že nekaj let srečujejo z zelo nizkim vpisom na študij, zato so iskali način, kako omenjeno študijsko smer približati in narediti zanimivo za dijake/-inje zaključnih letnikov.
Pa poglejmo, kako smo se v podjetju GoDigi lotili tega projekta …
V prvem koraku smo se ozrli v preteklost in poiskali vzroke za tako nizko zanimanje za študij.
Po pogovoru s predstavniki študijskega programa nam je bilo seveda takoj jasno, da tokrat ne gre za isti študij, kot je bil v preteklosti, ampak, da tokrat lahko resnično govorimo o študiju, ki gre v korak s časom, saj se na študijski poti študentje srečujejo s sodobnim izzivi in najnovejšimi materiali, ki jih srečujemo v medicini, vesoljski in avtomobilski industriji in v številnih drugih perspektivnih panogah.
Po analizi preteklih dogajanj, ponudbe zdajšnjega študija in njegove zaznave v očeh bodočih študentov/študentk in njihovih staršev smo takoj vedeli, kaj je naša naloga.
Po natančni raziskavi našega potencialnega”kupca”, torej dijakinje oz. dijaka v zaključnih letnikih, smo pričeli s kreiranjem oglaševalskih vsebin.
sledilo je oglaševanje…
Prvo promocijo študijskega programa smo izvedli za vpis v šolskem letu 2019/2020 in naš predlog oglaševanja je bil, da se ga lotimo na drugačen način, kot so se ga lotevali ostali.
Končni cilj oz. končne sanje so namreč bila tista asociacija, ki ustvarjajo močna pozitivna čustva in kupca’ motivirajo k vpisu.
Torej pri pripravi kampanje smo imeli 2 ciljni skupini:
1) dijaki/-nje zadnjih letnikov
2) njihovi starši
Ciljni skupini smo nagovarjali z različnimi sporočili in pripravljenimi grafikami. Sporočila so bila v tekstovni, grafični in video obliki.
Za kanale sporočanja smo izbrali Facebook, Instagram, Google Display in Youtube oglaševanje.
Za študij smo naredili posebno spletno stran www.studiramotm.si, na kateri je študij predstavljen na sodobnejši in preglednejši način, hkrati pa vključuje vse potrebne povezave za vpis na študij študij in uradne informacije s strani fakultete.
Zaključek uspešne kampanje!
S poglobljeno analizo problematike, definiranjem končnih ‘kupcev’ oz. ciljnih skupin, jasno zastavljeno strategijo, podkrepljeno z natančnim oglaševanjem in izvirno kreativno izvedbo smo dosegli in presegli zastavljene cilje, saj smo vpis v primerjavi s prejšnjimi letipovečali za dobrih 250%!
Ta primer dobre prakse obenem jasno sporoča, da rezultat kampanje še zdaleč ni odvisen zgolj od višine v oglaševanje vloženih sredstev, temveč v veliki meri od tega, da se agencija oz. izvajalec zna ‘postaviti v kožo’ kupca in gledati na ‘produkt’ in komunikacijo z njegovimi očmi. 👀
To pa je tudi glavni moto oz. vodilo našega podjetja – ‘postaviti se v vlogo naročnika na eni in v vlogo kupca na drugi strani ter obenem začutiti izdelek oz. storitev, ki jo prodajamo.’
ŽELITE, DA ZAGRIZEMO TUDI V VAŠ IZZIV?
KONTAKTIRAJTE NAS ŽE DANES IN PRIDITE NA BREZPLAČEN SESTANEK.